علي كياعلي كيا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

دفترچه خاطرات علی کیا کوچولو

من متولد ۲۵خرداد ۹۱ ام

آخ جون سفر

1392/6/3 14:03
نویسنده : مامان و بابا
204 بازدید
اشتراک گذاری

قرار 5شنبه سه تايي بريم سفر مقصدمون كتالم

نزديكياي رامسر من عاشق مسافرتم شمالم

كه پر درخت تازه دريارو بگو چه ذوقي ميكنم من

پارسال كه رفتيم سه ماهم بود ولي الان مردي

شدم واسه خودم

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

پریدن برای شادی شکلک ها     پریدن برای شادی شکلک ها           پریدن برای شادی شکلک ها           پریدن برای شادی شکلک ها   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرتین
3 شهریور 92 16:59
چی شد خاله آخه قرار بود بیاین تبریز
دوستدار همتون
12 شهریور 92 15:25
ای جونم عزیزم کی میای که دلم واست یه کوچولو شده ، مامان علی کیا از عوض من یه دونه مککککککککککم علی کیا رو ماچ کن و بگو هزار ماشااله


مرسي عزيزم
انشاا... خودت ميگيري بغلتو ماچش ميكني