علي كياعلي كيا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دفترچه خاطرات علی کیا کوچولو

من متولد ۲۵خرداد ۹۱ ام

13 دی ماه 96 ابجی کوچولوی من بدنیا اومد

1396/10/24 22:31
نویسنده : مامان و بابا
388 بازدید
اشتراک گذاری

 

13 دی ماه ابجی کوچولوی من بدنیا اومد

13 دی ماه بی خبر از همه جا رفتم مدرسه

موقع برگشتن از مدرسه ناهار رفتم خونه بابا

رضا به صرف کباب و بعد ناهار همراه خاله طوبا 

و بابا رضا راهی شدیم بازم  بی خبر از همه جا

نزدیکیای بیمارستان دستگیرم شد که خواهرم

بعد 9 ماه انتظار به دنیا اومده 

کلی ذوق داشتم و بالا پایین میپریدم دپفردای

اون روز مامانم مرخص شد و اومد خونه ولی

شبش مریض شدم و چند روزی درگیر بیماری

بودم خیلی روزای سختی بود خدارو شکر الان حالم 

خوبه 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
26 دی 96 10:50
وااااي سلام.تبريك ميگم .ان شاا... زير سايه پدر و مادر سالم شاد باشه و خدا واستون حفظش كنه.اسم گل دختر رو چي گذاشتين؟خيلي خوشحال شدم
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون دریا